Thursday 15 August 2013

@NajibRazak SELAMAT DATANG KE BLOG ZEIN ISMA


Assalamualaikum, salam sejahtera dan salam 1 Malaysia kepada semua pembaca pembaca blog saya.

Saya Dato' Zein Isma sebenarnya merasa terpanggil untuk bersama-sama berjuang dalam alam maya disamping untuk membantu pihak kerajaan dalam memberikan maklumat kepada orang ramai tentang satu-satu isu yang berlaku di seluruh tanah air.

Diharap para pembaca sekalian dapat memberikan komen yang bernas serta membina dalam kita bersama-sama membantu kerajaan khususnya Perdana Menteri untuk memajukan negara.

Saya juga berharap agar Negeri Selangor dapat diperintah semula oleh Barisan Nasional demi untuk memberikan bantuan kepada rakyat yang mana dimasa ini kita dapat melihat pelbagai kepincangan telah berlaku.

Saya amat berharap agar semua pembaca dapat membantu saya dalam menjayakan usaha untuk mencapai kearah tersebut.

Sekian terima kasih.


3 comments:

  1. Salam.., blog Dato telah dipautkan di MPP Online. TQ

    ReplyDelete
  2. Salam, blog Dato telah saya pautkan di UnReportedNews™® http://theunreportednews.blogspot.com/ Selamat Maju Jaya hendaknya. Terimakasih :)

    ReplyDelete
  3. Salam Blog Dato telah di pautkan di MMI tq

    ReplyDelete